WELCOME

WELCOME

Monday, November 9, 2009

Exam dah hbis..tp napa TENSION lagi??

salam semua.....

mngu lepas aku dah hbis exam..asa bebas kit...hehe...yela xdk dah kelas2 yg membosankan..bengkel2 yg memenatkan...test2 yg menakotkan...exam yg mengerikan....skrg yang ade cma hari2 yg membosankan...hehe

biasa lar hari2 aku sekarang dhbiskan dngan main game...shgakan nk antar msg kat org pon malas...aku ska men game sngat2...game aper aku men??tn2 lar game on9...best gler game nie...kalo orang teringin nk men korang tekan link nie...

RETURN OF WORRIOR

kalo korang dah pernah men gtau lar nama character korg yer,,,character aku nama
-Purple_bear-..hehehe....

tp kebelakangan nie aku agak kebutuan...xtahu aper nk isi dalam blog aku,,,,bla fkir balik....xdk yg best pon sal diri aku....jd aku wat blog baru supaya xdk yg baca blog aku nie....xdk sape yg blh datang ska2...jd aku blh wat aper sjer kat cnie...aku nk jd kn ini diari aku...walaupon aku xdk pristiwa menarik....tp aku blh jdkan die menarik...

k nk stop dah,,,

illness is nothing without fear...
salam...




No comments:

Post a Comment